077-4308457

אפיון חווית משתמש UX

 אפיון חווית משתמש UX

בחירת אסטרטגייה להגשמת יעדים – מודעות לשוק תחרותי ובידול בית העסק

בתחילת תהליך העבודה תפקידנו הוא להכיר את השוק ואת הענף הספציפי של בית העסק, חלק זה חשוב ביותר בדרך להגשמת היעדים העסקיים של בית העסק.
אנחנו מבצעים תחקיר מעמיק של מתחרים עיקריים בענף על מנת לחדש ולהוביל את בית העסק לגבהים חדשים. אנו שמים דגש על יתרונות יחסיים של בית העסק לעומת מתחריו וע"י כך מבדלים אותו ומעניקים לו יתרון יחסי מול חברות מתחרות באותו ענף. להכיר את היריב אומר להכיר את החולשות והחוזקות שלו, לדעת לנתב למקום ייחודי שבו נדע להתמודד בשוק תחרותי.

מטרתנו להתמקד במה שחשוב ואיך אנחנו משיגים זאת הכי מהר ללא "רעשי רקע" וללא התפזרות מחשבתית ,סביב פיצ'רים ותוספות לא חיוניות (לא בשלב הראשון) על מנת להקטין יחס המרה ולהשאר ממוקדים בהגשמת המטרה אשר הצבנו לעצמנו ולהשיגה בדך המהירה ביותר והקצרה ביותר!

הגדרת ערכי חווית משתמש והגדרת שפת מוצר.

הערך האמיתי של המוצר או השירות

כל מוצר או שירות תפקידו לייצר ערך ללקוח, מה הוא הערך אותו לקוח יכול להפיק משימוש במוצר או מקבלת שירות כזה או אחר מבית העסק? תפקידנו להבין לעומקו של הערך ללקוח, כגון:

למה כדאי ללקוח להשתמש באותו מוצר או שירות?
באיזו סביבה מתבצע השימוש במוצר?
לאילו עוד מוצרים משלימים זקוק המשתמש במוצר?

הכרת הלקוח, ייחודו, מגבלותיו ורצונו מהמוצר או השירות

בתחילת תהליך העבודה תפקידנו הוא להכיר את השוק ואת הענף הספציפי של בית העסק, חלק זה חשוב ביותר בדרך להגשמת היעדים העסקיים של בית העסק.
אנחנו מבצעים תחקיר מעמיק של מתחרים עיקריים בענף על מנת לחדש ולהוביל את בית העסק לגבהים חדשים.
אנו שמים דגש על יתרונות יחסיים של בית העסק לעומת מתחריו וע"י כך מבדלים אותו ומעניקים לו יתרון יחסי מול חברות מתחרות באותו ענף.
להכיר את היריב אומר להכיר את החולשות והחוזקות שלו, לדעת לנתב למקום ייחודי שבו נדע להתמודד בשוק תחרותי.

הגדרות טכנולוגיות  – השגת המטרות.

מה הם היכולות הטכנולוגיות הנדרשות מהמערכת

כחברה למדיה דיגיטלית ברשותנו נמצאים כלים טכנולוגים רבים להשגת המטרות אשר הצבנו בתחילת הדרך יחד עם היזם או החברה, תקידנו לשלב יכולות טכנולוגיות ויצירתיות, תוך מחשבה על חדשנות ופריצת דרך, לפתח, לתכנת מערכות מתקדמות אשר יספקו את המענה הטכנולוגי המתאים ביותר בעבור הלקוח.