077-4308457

קידום אתרים ממומן או אורגני SEO

"קידום אורגני, PPC ואופטימיזצייה לאתר שלכם ישפיעו על קידומו ברשת"

(גלעד, ראש צוות לקידום אתרים, מומחה ל: SEO)

איך מתחילים?
לפני שמתחילים, חשוב להדגיש, כי הקידום של האתר שלכם תלוי בכמה גורמים, גורמים אלו יבואו לידי ביטוי כחלק מתהליך כולל בו נסתמך על יעדים עסקיים ומטרות אשר הצבתם בפנינו כבר בתחילת הדרך:

באילו ביטויים תרצו לשלוט?
הכוונה: נסו לחשוב מנקודת מבטו של המשתמש באתר, שימו את עצמכם בנעליו של הלקוח הסופי, הדבר יעזור לכם "לראות את העולם מנקודת מבטו של המשתמש באתר", כפי שקבענו במסמך האפיון הראשוני, קהל לקוחות מוגדר, אשר אליו אנו מבקשים לפנות והוא יהיה רלוונטי למוצרים או לשירותים אותם אנו מעוניינים להציע (פרסונות) קהל לקוחות זה חייב להיות מוגדר בצורה ומאופיין בצורה מדוייקת ביותר.

כמה ביטויים עלינו לבחור ואילו ביטויים?
כאשר אנו ניגשים לבחור ביטויים, מילות החיפוש אותם יקיש המשתמש הסופי, לרוב במנוע חיפוש גוגל, יש לקחת בחשבון את היעדים העסקיים אותם הגדרנו, תוך התחשבות ב"יחס המרה" הכוונה היא להיות ממוקד מטרה לפי האמרה המפורסמת "תפסת מרובה, לא תפסת"

לאחר שהגדרנו מספר מילות חיפוש(ביטויים) יש להערך בהתאם ולהבין את המשמעויות הנגזרות מהבחירה שלנו, למשל אם נבחר מילות חיפוש "כבדות" הכוונה למילות חיפוש עלייהם יש תחרות מרובה, אז נאלץ להתמודד מול המתחרים שלנו באותו תחום, למשל ניקח את הביטוי "ביטוח" ידוע כי למילה

באילו ביטויים משתמשים , מה כדאי?
כמובן שתלוי בעסק שלכם, על איזו אסטרטגיה אנחנו הולכים? למשל, אם נבחר בביטויים "כבדים", כללים(ביטויים שהערך חיפוש שלהם גבוה, הכוונה שמחפשים את אותם ביטויים הרבה מאוד בגוגל) או אולי נבחר להתבלט דווקא בביטויים יותר ממוקדים אשר מבחינתו אולי יביאו פחות פניות אך הפניות יהיו ממוקדות יותר ולרוונטיות יותר לטובת העסק. כאמור אין נכון או לא נכון הכול תלוי באסטרטגיה בה נבחר ובאלמנטים נוספים כגון: זמן בו נרצה לראות תוצאות או תקציב בו נוכל לעמוד.

מה שלבי הפעולה?
בתחילת התהליך אנו מגיעים לפגישת התרשמות, בפגישה זו נדון על יעדיה העסקיים של החברה, מה בעצם ברצונה להשיג, מה המטרה הסופית? אנו נידע לפרוט את הרצונות לכדי פעולות אסטרטגיות וקבלת החלטות חשובות אשר יסיעו לנו להגיע ליעדים שהגדרנו ולתוצאות אליהם אנו מכוונים.

מומחה ל SEO ינתח ויבחן את המצב הקיים כיום, למשל, האם כיום יש קידום ואם כן איזה סוג של קידום?
לאחר מכן תקבלו מאיתנו סקירה רחבה ע"פ מילות חיפוש שנסייע לכם לבחור, סקירה זו נציג בעזרת מצגת תכליתית שנבנתה במיוחד עבורכם ומטרתה להיות ממוקדים במטרה ולבחון אפשרויות שעומדות בפנינו ובחירת החלטות.
לאחר בחירת האסטרטגיה הנכונה ביותר אנו נבנה יחד אתכם תקציב שנתי ובו נקבע יעדים אליהם אנו נשאף במהלך השנה.

אז, מתי רואים תוצאות?
חשוב להדגיש, שכל עניין לגופו, הכוונה היא שהזמן תלוי בתמהיל בו בחרנו, במילות החיפוש(הביטויים שנבחרו) וכן באלמנטים נוספים כגון: תחרות הענף, כמות מחפשי הביטויים שנבחרו וכן הלאה..

יחד עם זאת אנו נדע לתזמן טווח זמן ריאלי בו נוכל להתחיל ולראות תוצאות.