077-4308457

שיווק וקידום באינטרנט

"השיווק יניע את העסק שלך קדימה, התפקיד שלנו הוא להתאים לך חבילה ממוקדת בדיוק לצרכים שלך"

(ליאור מגני, מאפיין חווית משתמש, מנהל מכירות ושיווק, בעל 10 שנות ניסיון בשיווק ומכירות)

איך משווקים עסק קיים או עסק חדש באינטרנט?
שיווק העסק שלך הוא נושא לא פשוט, לשם כך יש להיוועץ בגוף מקצועי אשר ימקד אותך וימנע ממך לקבל החלטות שגויות שיכולות לעלות לך בלא מעט כסף ובביזבוז זמן ומשאבים חיוניים אחרים. ישנם מגוון פיתרונות לשיווק העסק, כיום קיימות מספר רב של חברות שמוכנות להיפגש איתך וללמד אותך איך לשווק את העסק שלך בצורה הטובה ביותר. המטרה שלנו ב UXIT היא לא ללמד אותך על העסק שלך, כ הרי ברור שחברה פיננסית, לדוגמה, תבין טוב יותר במוצרים פיננסים מאשר שאנחנו נוכל לחדש לה. היתרון של חברת UXIT, הוא שאלת השאלות הנכונות והכוונה בעולם המדיה הדיגיטלית. יתרון זה ביחד עם בעל המקצוע, מקנה לנו את היכולת לשלב כוחות לכדי מכונה הפועלת בכמה חזיתות, אך עם מטרה ברורה 1, הצלחת העסק ושאיפה למצוינות והישגים בהם בעל העסק, אתה, תרצה להשיג. ישנם דרכים רבות לשיווק העסק, רוב רובם של בתי העסק מעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם וזאת ניתן לעשות ע"י קבלת לידיים (פניות מלקוחות פוטנציאלים) , הרשמה לניוזלטר של לקוחות המעוניינים לקבל דיוור מהחברה, מעורבות במדיה החברתית הממתגת את החברות
כידידותיות לקהל הלקוחות ועוד ועוד.

שימוש באלמנטים שיווקיים, יאפשרו להשיג יעדים:

רשתות חברתיות:
הפיסבוק השתלט בשנים האחרונות על הרשת החברתית באינטרנט וכיום כל חברה שמכבדת את עצמה או כל עסק מתחיל, לצורך העניין, גאה להציג את דף הפיסבוק שלו וכמות הליקים אותה קיבל מהגולשים. הקמת דפים עסקיים תכליתיים יותר ניתן להקים בלינקדין, אשר מהווה מקום מפגש עיסקי יותר מהפיסבוק המבוסס על מדיה חברתית וקהל יותר נרחב לעסק.

סרטוני תדמית:
שימוש ביוטיוב מאפשר לפרסם את סרטון התדמית או ההסברה שלכם, חברות רבות כיום משתמשות בכלי זה על מנת "להקל" על הגולשים וליצור חוויה וויזואלית (העדיפה על הקהל כיום, אשר נוטש לאט את הטקסטים הכתובים).

דפי נחיתה:
כלי זה נועד להיות ממוקד בדבר אחד, מטרתו להקטין יחס המרה – בהתאם לזאת המקום בדף הנחיתה קטן יותר מזה של אתר קטן(מיני סייט) או אתר אינטרנט רגיל. זאת אומרת אם אנחנו רוצים למכור מוצר או שירות בודד ולא כמות גדולה של שירותים או מוצרים, נשתמש במוצר זה, בד"כ נצרף פרטים ליצירת קשר, או לסירוגין נבקש להשאיר פרטים ע"י טופס הרשמה וכ"ו… כדי ליצור מיתוג רישתי שיווקי נכון וכדי שכולם יכירו אתכם, יש להשתמש בכלים שהוצגו בצורה ואופן שבו יועילו לחברה ולעסק אותו ברצונכם לקדם, אך היזהרו, קיימת גם האפשרות כי אם אינכם בקיאים בשיווק באינטרנט ובבניית תדמית נכונה לעסק שלכם, אתם עלולים להסב נזק יותר מאשר להועיל, לכן יש להיוועץ עם מומחים בתחום אשר יסייעו לכם לבנות את האתר התדמיתי הטוב ביותר עבורכם, על מנת שתוכלו להשיג את מטרתכם בצורה הטובה והמהירה ביותר. UXIT מאפיינים, מעצבים ובונים אתרי תדמית מוצלחים! באמצעות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת והון אנושי, אנו מגיעים ליתרון מובהק על פני מתחרים בענף ושואפים להציג את אתרי התדמית הטובים והמוצלחים ביותר!

התאמה מושלמת לכל סוגי הניידים:
היום זה כבר ברור! 60% מהזמן אנחנו גולשים בכלל מהניידים שלנו ולא מהמחשב הביתי (הנתונים ממשיכים לעלות עם השנים ומחקרים מראים שבעתיד אנחנו נהיה מחוברים עד ל-100% גלישה בכלל מהמכשיר הנייד! אנחנו בחברת UXIT שמים דגש רב על כך שהמשתמש נוהג לגלוש במכשיר הנייד שלו לעיתים תכופות ואנו מאמינים שכיום שוק הסלולר והטאבלטים נמצא במירוץ ללא מעצורים ורק הולך ומתפתח. לכן ולפי כך אנו דואגים לבצע התאמה מושלמת של האתרים שלנו גם לכל סוגי הניידים כולל אפליקציות ושינויים בהתאמה אישית לפי דרישה בהתאם לדרישות מוצר. השימוש במכשירים הניידים יכול להיות לשם רכישה, למשל אתר מכירתי לקניות של מגוון מוצרים, אנו מפתחים בשנים האחרונות חנויות ווירטואליות למגוון רכב של מוצרים, או לסירוגין גלישה לאתר תדמיתי על מנת לקבל חוות דעת והתרשמות ראשונית מהחברה או המוצר. חברת UXIT מפתחים וממתגים דרך עיצוב מדהים חברות מהגדולות במשק הישראלי וגם בחו"ל, החברה אף זכתה לפרסים בתחום.